Τρίτη 25 Φεβρουαρίου 2014

Τα πιο δικά μου απο τα δικά μου παιδικά καδράκια...!

Γεια σας και χαρά σας!

Είμαι αλλού, ναι είμαι πολύ αλλού. Είμαι σε ενα μαγικό κόσμο που τον ονειρευόμουν χρόνια - πολλά χρόνια - και τώρα τον ζω. Και με αποζημίωσε δινοντας μου την χαρά να τον ζήσω καλυτερα και απο αυτό που ονειρευόμουν. Ζω την εγκυμοσύνη μου στον μέγιστο βαθμό αφοσίωσης, χαράς και συνειδητότητας. Και όλο αυτό ειλικρινά δεν μου αφήνει περιθώριο μέσα μου να ασχοληθώ σοβαρά με τίποτα άλλο. Ουτε καν με το μπλογκ μου, ουτε καν με οποιαδήποτε δημιουργία περα απο αυτα που εχουν να κάνουν με το επερχόμενο γεγονός!
Διακοσμώ το παιδικό δωμάτιο, ψαχνω με τις ώρες να ταιριάξω τις κουρτίνες με τα χρώματα των τοίχων και τα αυτοκόλλητα με τα επιπλάκια, ψωνίζω τα ρουχαλάκια του, τα σιδερώνω και τα τακτοποιώ...Διαβάζω τα πάντα που αφορούν την εγκυμοσύνη, τον θηλασμό, τον τοκετό, κάνω μαθήματα, ακούω μουσικές, περπατάω και συναντιέμαι με τους δικούς μου ανθρώπους για να μοιράζομαι τον ενθουσιασμό μου...Κάνω όνειρα για το μωρό μας, με τον άνθρωπο μου, το βράδυ αγκαλιασμένοι στον καναπέ μας. Και κυρίως επικοινωνώ και μιλώ με το μωρό μου, κάνω παρέα μαζί του και μοιράζομαι την καθημερινότητα μου σε ενα περιβάλλον ηρεμίας, χαλαρότητας και απέραντης αγάπης.
Είμαστε στην τελική ευθεία, τον περιμένουμε απο ώρα σε ώρα. Και δεν ήθελα να εξαφανιστώ και πάλι για μεγάλο διάστημα χωρίς να μοιραστώ την χαρά μου με εσάς. Χωρίς να σας ανοίξω την καρδιά μου και να σας πω που είμαι και τι κάνω. Γιατί ξέρω οτι υπάρχουν άνθρωποι που με νοιάζονται. Και μιας και είμαι εδώ θα σας δείξω και δυο απο τα καδράκια που εφτιαξα για το δωμάτιο του γιου μου!








Στολίστηκαν και περιμένουν να τον υποδεχτούν για να "φύγουμε μακριά"σε καινούργιες περιπέτειες και να "πάμε ψηλά" σε ενα καινούργιο κόσμο!
Σας φιλώ και σας αγαπώ!
Να είστε όλοι καλά!!

19 σχόλια:

  1. Με το καλό να έρθει ο μπεμπούλης σας και με έναν πόνο!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χάρηκα πάρα πολύ για την ευτυχία σας!! Αλλάζει η ζωή σας και εύχομαι το χαμόγελο η αγάπη και η ευτυχία να είναι μόνιμοι συγκάτοικοι του σπιτιού σας. Μίκα μου με το καλό να δεχθείτε την γαλάζια σας χαρά!!! Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εφη μου τι κάνεις? Ναι ετσι νιωθουμε οτι αλλαζει η ζωη μας και ειμαστε τοσο χαρουμενοι! Σε ευχαριστω πολυ για τις ευχες σου!!!!!
      Φιλιαααα

      Διαγραφή
  3. αχ, ΠΌΣΟ ΧΑΙΡΟΜΑΙ, που για εδω προορίζεται ο πανέμορφος Χαρταετός!!!!
    Εκεί σε βρήκα, και πέρασα!
    με το καλό να έρθει αυτό το ευτυχέστερο γεγονός στη ζωή σας!
    δεν εχω λόγια, πρώτη φορα έρχομαι και με τόσα όμορφα που διάβασα, απλά χ α ί ρ ο μ α ι!!!ΠΟΛΛΆ ΦΙΛΙΆ!!! να εχετε ενα υγιέστατο παιδάκι, μαζί με όλες τις ευχές του πανέμορφου χαρταετού!
    και απ όλες εμάς που απλά διαβάζουμε χωρίς να γνωρίζουμε, να γνωρίζεις Μίκα , οτι νοιώθουμε αυτή την αγάπη κι αυτή τη προσμονή!Από αυτή τη στιγμή, σε συνοδεύουν και οι δικές μου ευχές! φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι όμορφο να χαίρεσαι με την χαρά του αλλού και ας τον συναντάς πρώτη φορά!! Αυτό σημαίνει ότι έχεις μια μεγάλη καρδιά που μας χώραει όλους και χαίρομαι που ήρθες στο σπίτι μου και μου αφήσεις τις ευχες σου!!! Σε ευχαριστώ τόσο πολύ για την καλή σου ενέργεια και την χαρά!!!

      Διαγραφή
  4. Μπουμ μπουμ και πάμε ψηλά γλυκιά μου Μίκα και μικρέ μας φιλαράκο που ώρα με την ώρα καλλωπίζεσαι πριν δεις το φως!
    Εύχομαι μ' ένα πόνο και καλή δύναμη και στους τρις σας... για το μετά!
    Και μια συμβουλή μαμάς- γιαγιάς, μην ακούς κανένα, να κάνεις ότι σου λέει η καρδιά σου, γιατί θα πέσουν όλοι πάνω σου, με χίλιες συμβουλές!!!
    ΑΦιλάκια από το βάθος της καρδιάς μου! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γλυκιά μου μαγισσουλα σε περίμενα να μας δώσεις τις ευχες σου με το μαγικό σου ραβδάκι!! Σε ευχαριστούμε παρά πολύ και...την συμβουλή σου θα την κρατήσω, έχεις απόλυτο δίκιο!!!

      Διαγραφή
  5. Α εσύ λοιπόν είσαι η μανούλα που θα παραδώσει στο μπέμπη της τον χαρταετό της Χαράς μας που θα κουβαλάει μαζί του ομορφιές και ευχές.
    Θα ενώσω και εγώ τις δικές μου ευχές μέλλουσα μανούλα , καλή λευτεριά σε σένα και για το αγόρι σου δύναμη ,ελευθερία και με τα φτερά του να πετά ψηλά .
    Καλό μήνα με αγάπη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ γλυκιά μου Νικόλ ,οι ευχες όλων σας ειναι πολύτιμες και καλοδεχούμενες!!

      Διαγραφή
  6. Παρα πολύ χαρούμενο γεγονός για να χαθείς... και πως αλλιώς θα γινόταν αλλωστε... ενα ανθρωπακι αγέννητο ακομα μα και τόσο ανυπόμονο να έρθει στην ζωή σας..!!! .. ηθελε όλη σου την φροντίδα πολύ καλά έκανες.. θα καταλαβες βέβαια οτι ήρθαμε απο τις Χαράς το σπίτι.. ΄΄εεεε΄το μπλοκ ήθελα να πω.. να αφήσουμε εδώ όλες μας τις ευχές να πανε όλα καλα΄και να το φέρεις στον κόσμο με ένα πόνο.. θα χαρουμε να μαθουμε νέα σου όταν μπορέσεις... μια γειτονια είμαστε εδώ.. και χαιρόμαστε με τις χαρες ...μονο τέτοιες να έχετε.....τα καδρακια σου εχουνε όλη σου την αγαπη .. μεσα τους και ναι... να πετάει ψηλα ο μπεμπης που θα έρθει.. με το καλό.... μαζί με τον αετό της Χαρας...να ανοιξει τα φτερακια του.. για τα υψη..της ευτυχίας...να έχεις όλα τα καλα του Θεού μαζί σου...σιγουρα θα έχεις εναν αξέχαστο μήνα.. φιλάκιααααααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρούλα μου γλυκιά ευχαριστώ για τις τόσο όμορφες και συγκινητικες ευχες σου!! Δεν έχει σημασία από που ήρθατε σημασία έχει το αποτέλεσμα. Θα σας εχω νεα σύντομα, εύχομαι τώρα μόνο να πάνε όλα καλά και μετά θα σας τα πω όλα!!!!
      Φιλία πολλα

      Διαγραφή
  7. Τι σύμπτωση ευχής!!! Και να σκεφτείς οτι εγω είχα ξεκινήσει απο τα Χριστούγεννα το χαρταετό (μέχρι να στεγνώσουν οι διάφορες στρώσεις χαρτιού,τόσο ήθελε).
    Πράγματι να του ατσαλώσεις τα φτερά να πετάξει όσο ψηλώτερα γίνεται,αυτή είναι η χαρά του καθε γονιού!
    Μικάκι,όλα κάποια στιγμή θα γίνουν ανάμνηση,ζήσε λοιπόν το τώρα που τόσο περίμενες, μ όλες σου τις αισθήσεις και μετά πήγαινε όπου σε πάει η καρδιά...μόνο αυτή ξέρει το σωστό μονοπάτι!
    Σε φαντάζομαι σαν ήλιο λαμπερό,απο την χαρά της προσμονής, άλλωστε τον ίδιο φωτεινό ήλιο πρωταντίκρυσα και την έκθεση και χάρηκα τόόόσο πολύ!!!
    Αντε του χρόνου τέτοιες μέρες θα τόχεις καρναβαλάκι...σκέψου...χαχαχα
    Φιλάκια πολλά,με ΑΓΑΠΗ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάντα τα λόγια σου με πλημμυρίζουν με ζεστασιά και η εντύπωση που κρατάς για μένα με συγκινεί τόσο πολύ. Πόσο καλά μπόρεσες να με δεις από τόσο μακριά...δεν εχω λόγια Χαρά μου! Περιμένω με ανυπομονησία σαν παιδάκι τον χαρταετό σου και σε ευχαριστώ ακόμα μια φορά για το πανέμορφο δώρο σου!!

      Διαγραφή
  8. Είναι τόσο όμορφα και τόσο ιδιαίτερα τα καδράκια σου!!! Τα χαρτιά που διάλεξες είναι λατρεμένα πραγματικά!!! Καλή Ανάσταση και καλό Πάσχα σου εύχομαι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Γεια σας, η πίστωση μεταξύ ατόμων είναι μια οικονομική συναλλαγή που συνίσταται στο δανεισμό χρημάτων απευθείας από άτομα χωρίς την παρέμβαση τράπεζας. Τις περισσότερες φορές, γίνεται σε οικογενειακό ή φιλικό περιβάλλον. Αλλά πρόσφατα μπορείτε να δανειστείτε από έναν ξένο. Είμαι πρόθυμος να προσφέρω δάνεια σε οποιονδήποτε έχει τη δυνατότητα να το αποπληρώσει χωρίς ανησυχίες. Θα ανυπομονώ να ασχοληθώ μαζί σας εάν χρειάζεστε σοβαρά πίστωση και εάν είναι καλή θέληση.

    E-mail: ( simondurochefort@gmail.com )
    Viber ή Whatsapp: +33752366330

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλια σας μου δίνουν μεγάλη χαρά! Πέστε κάτι!