Δευτέρα 14 Μαΐου 2012

Καδράκι "McQueen και Μπάρμπας"




Πίνακας με decoupage, ακρυλικά χρώματα και glitter.

Λοιπόν αυτό το παιδικό πινακάκι το έκανα για τον μικρό μου φίλο Ηλία που το ζητούσε επίμονα...!!!
Ήθελε καδράκι σαν και αυτά που έβλεπε να περιφέρονται σπίτι μου αλλά με τον McQueen και τον Μπάρμπα!
Δεν του χάλασα χατίρι και μιας και δεν είχα κατάλληλη χαρτοπετσέτα εκανα αυτό που είδα σε μια αναρτηση της Μισιρλού δηλ. εκτύπωσα το μοτίβο μου σε χαρτί κουζίνας! Περισσότερες πληροφορίες στην ειδικό. http://misirlouhandmade.blogspot.com/2012/03/mixed-media-collage-tutorial-1.html
Νομίζω οτι βγήκε αρκετά καλό μιας και ο Ηλίας ενθουσιάστηκε (και η μαμά του)!

11 σχόλια:

  1. Δεν μπορώ να καταλάβω πως εκτυπώνετε σε χαρτί τέτοιο..εγώ αν το βάλω στον κτυπωρή μου θα γίνει..χαμός.Πάντως εσύ καλά τα κατάφερες!Καλή εβδομάδα γλυκιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αφού τα κατάφερα εγώ, πίστεψε με θα τα καταφέρεις και εσύ!
      Φιλιά

      Διαγραφή
  2. Υπέροχο το καδράκι!!!Φιλιά και καλή εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ χαριτωμένο το καδράκι σου! Να'σαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ ΤΟ ΠΙΝΑΚΑΚΙ ΣΟΥ ΚΑΙ ΧΑΡΟΥΜΕΝΟ!!!!!ΜΠΡΑΒΟ!!!
    ΦΙΛΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. γλυκα!!
    μη μου πεις οτι δυσκολευτηκες?
    Συνεχισε την προσπαθεια και δημιουργησε ευκολα και οικονομικα!!
    Καλες δημιουργιες και ευχαριστω πολυ για τις επισκεψεις και τα σχολια σου
    φιλιααααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΧΑΡΙΤΩΜΕΝΑ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΠΟΛΛΑ ΜΠΡΑΒΟ!!!ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΦΙΛΑΚΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πανέμορφο το καδράκι σας-))))καλό Σαββατοκύριακο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Το καδράκι υπέροχο!! Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλια σας μου δίνουν μεγάλη χαρά! Πέστε κάτι!