Τετάρτη 14 Νοεμβρίου 2012

Κουμπάραδες vintage

Καλημέρουδια,

Να μαι και εγώ λοιπόν με τους τελευταίους μου κουμπαραδες τους οποίους θα σας τους δείξω όλους μαζί μιας και είναι στο ίδιο στυλ! Οπως θα έχετε καταλάβει το αγαπημένο μου στυλ που άλλοι το λένε vintage και άλλοι ρετρο! Εψαξα την διαφορά και ειδα οτι vintage λένε οτιδήποτε είναι αυθεντικό κομμάτι απο το παρελθόν και ρετρό λένε οτιδήποτε φτιάχνεται τώρα αλλά εχει το στυλ του παλιού. Δεν ξέρω πως το λένε αλλά το αγαπώ και με εμπνέει!




 Αυτός είναι μεταλλικό κουτάκι του καφέ εσπρέσο που ντύθηκε με χαρτί που τυπωσα μόνη μου και διακοσμήθηκε με χαρτινα ρολόγια και κορδέλες, βάφτηκε με ακρυλικό χρώμα στο πάνω μερός και περάστηκε με βερνίκι.


Και αυτός το ίδιο κουτάκι είναι αλλά ντύθηκε με διάφορα χαρτιά που πάλι εκτύπωσα μονη μου, έγιναν κολαζ, περάστηκαν με κόλλα ασπρη που έριξε μέσα λίγο χρώμα καφέ (αυτό κατά λάθος έγινε αλλά είναι τέλειο κόλποκαι κάνει αυτό το παλαιωμένο), βάφτηκε το επάνω με ακρυλικο χρώμα και βερνικώθηκε για προστασία και σταθερότητα.





















Αυτός είναι και πάλι κουτάκι του καφε φίλτρου που εγινε ντεκουπαζ με χαρτοπετσέτα, βάφτηκε το επάνω μέρος με ακρυλικο χρώμα και περάστηκε με βερνίκι. Μου άρεσε πολύ η χαρτοπετσέτα και δεν ήθελα να τις προσθέσω τιποτα άλλο.

Ελπίζω να προλάβω να φτιάξω ακόμα μερικούς αλλά αγχώθηκα με την ημερομηνία που είναι να τους στείλουμε. Αλήθεια μέχρι πότε μπορούμε?

Και εχω και για τα υπόλοιπα μπαζαρ κάποια πραγματάκια που θα σας τα δείξω οσονούπω!

Φιλιά πολλά κορίτσια μου!

26 σχόλια:

  1. Όχι κουμπαράδες, έργα τέχνης είναι!!! Μπράβο Μίκα! Υπέροχοι! Πολλά φιλάκια και καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είναι φανταστικοί!Πολύ πολύ όμορφοι και ρομαντικοί!Φιλάκια πολλά και καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Είναι πολύ όμορφοι όλοι τους και προσεγμένοι! Γεια στα χέρια σου! Νομίζω ότι μπορούμε να τους στείλουμε ως τις 20 Νοεμβρίου, για να μπορέσει να οργανωθεί έπειτα και η Ρένα (ίσως κάποιοι χρειαστούν επιδιορθώσεις κλπ). Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πάρα πολύ όμορφοι κουμπαράδες !!
    Αυτά τα στυλ vintage είναι κι εμένα αγαπημένα και έχω δουλέψει ζωγραφική σ΄αυτά , με πολύ ρομαντικό αποτέλεσμα !! Μ αρέσουν πολύ τα ρολόγια που κόλλησες!!
    Να σαι καλά, να δημιουργείς και να προσφέρεις υπέροχα πράγματα !!
    Σαμιώτικα χαιρετίσματα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Προσωπικά Μίκα και cia (!) οι τελευταίοι κουμπαράδες είναι όλα τα λεφτά! (έχω δει και αλλού κουμπαράδες αλλά οι δικοί σου είναι το κάτι άλλο!) ;-)... καλή επιτυχία!
    ΑΦιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Σ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ ΜΙΚΑ ΜΟΥ!!!!!
    ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟΙ!!!!!
    ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μπράβο, Μίκα! Πολύ καλόγουστοι οι κουμπαράδες σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Όμορφους τους έφτιαξες,αυτό το παλαιωμένο στιλ πολύ μου αρέσει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Υπέροχοι οι κουμπαράδες σου και με νότες ρομαντισμού!!!!! Καλό σου βράδυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μου ¨αρεσαν πάρα πολύ οι vintage κουμπαράδες ,τους έχεις προσέξει πολύ σε κάθε τους λεπτομέρεια ....Καλό βράδυ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ειναι πανεμορφοι ολοι οι κουμπαραδες σου!!!
    γεια στα χερια σου!!!!
    καλημερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλώς σε βρίσκω!Υπέροχοι οι κουμπαράδες σου!Μου αρέσει πολύ αυτό το στυλ. όπως κι αν το λένε!Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Κοριτσια μου σας ευχαριστώ πολύ για την επίσκεψη και τα ωραία λόγια σας!! Δεν μπορειτε να φανταστείτε πόσο καλο μου κάνουν!!
    Σας φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. να σαι καλα φιλη..χαιρομαι που περασες απο το λημερι μου..υπεροχος ο κουμπαρας..λατρευω το vintage στιλ..καλο απογευμα..φιλια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Vintage ή Retro ,είναι υπέροχοι!!!Μου άρεσαν πάρα πολύ!!!!Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ¸.•°✿⊱╮
    Belos trabalhos, muito belos!!!!
    Bom fim de semana, amiga!
    Beijinhos.
    Brasil.
    ¸.•°✿⊱╮
    ✿ °•.¸

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Μπράβο Μικάκι!
    Νάξερες πόσες φορές μπαινοβγήκα μέχρι να σχολιάσω! όλο κάτι συνέβαινε κι έμενα στη μέση. Ηταν όμως αξιοπρόσεκτοι και δε μπορούσα να τους προσπεράσω. Οσο για την ημερομηνία μας άγχωσε όλες όσο περνούσε ο καιρός και να φαντασθείς το ξέραμε απο την Πρωτοχρονιά!
    Φιλάκια πολλά και καλή συνέχεια στην συνεισφορά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Κι' εγώ το λατρεύω το στιλ vintage! Και οι κουμπαράδες σου είναι εξαιρετικοί..... Μπράβο!
    Φιλιά και καλή βδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Μίκα μου, καλημέρα!!!!!!
    Έχω κάνει και like στους κουμπαράδες σου στο facebook!!!!!!!!!!!
    Πολλά φιλάκια!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλια σας μου δίνουν μεγάλη χαρά! Πέστε κάτι!