Δευτέρα 13 Μαΐου 2013

Πατρινοί κουμπαράδες

Καλημέρα, καλή βδομάδα!!!

Αργησα αλλά τερμάτισα ενα λεπτό πριν την λήξη του χρόνου!
Την Παρασκευή έστειλα και εγώ τους δικούς μου κουμπαράδες και εύχομαι να φτάσουν εγκαίρως για την έκθεση στις 16-17-18 Μαίου στην Πάτρα.
Χαίρομαι που και πάλι συμμετέχω σε μια πράξη ανθρωπιάς και αλληλευγύης μαζι με πολλούς άλλους μπλογκερς για την οικονομική ενίσχυση του Αντωνοπουλείου Ιδρύματος.

Η αλήθεια είναι οτι τους άφησα τελευταία στιγμή γιατί προέκυψαν διάφορα αλλά ήθελα να το παλέψω γιατί θα στεναχωριόμουν αν δεν τους έστελνα. Ηξερα τι ήθελα να κάνω, το στυλ που αγαπώ το vintage και ήξερα και τα θέματα. Αυτά που αγαπώ. Το διάβασμα, το γράψιμο και η μουσική.

  Το διάβασμα...








                                                                          Η μουσική...








                                                                      Το γράψιμο...







 Τα μηνύματα τα έγραψα εγώ, δεν είναι κάτι βαθυστόχαστο, είναι απλά οι σκέψεις μου.

Τα υλικά μου είναι μεταλλικά δοχεία απο διάφορα προιόντα. Είναι ντυμένα με χαρτιά εκτυπωμένα, περασμενα με λίγο χρώμα χρυσό ακρυλικό. Διακοσμημένα με πεταλούδες που έκοψα σε χαρτόνι και πέρασα με πάστα διαμόρφωσης για τις μικρές για να κάνει ανάγλυφο και έβαψα με ακρυλικά 3D.
Την μεγάλη την σκέτσαρα σε χοντρό χαρτόνι και την ζωγράφισα με ακρυλικά και πάστες περιγράμματος και  φυσικά λίγο γκλίτερ.
Σφραγίδες για τα καπάκια, κορδελίτσες για να στερεωσω τα μυνηματάκια ετσι ώστε να αφαιρούνται μετά.
Βερνικί εννοείται.
Αγάπη εννοείται.

Ευχομαι να πάει τέλεια η έκθεση, να μαζευτούν αρκετά χρήματα για τον καλό σκοπό και χαίρομαι που βοηθάω σε αυτό...

Σας φιλώ γλυκά!

6 σχόλια:

  1. Και οι κουμπαράδες και τα μηνύματα υπέροχα.
    Μπράβο σου εύχομαι να είναι καλοδεχούμενοι εκεί που θα πάνε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μπράβο σου! Υπέροχα, κουμπαράδες, μηνύματα και πεταλούδες. Ο σκοπός βέβαια ακόμη καλύτερος.Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Να είσαι γερή και ορεξάτη να προσφέρεις πάντα!!! Καλοτάξιδοι οι κουμπαράδες σου και καλή επιτυχία στην έκθεση!!!! Καλή εβδομάδα και Χριστός Ανέστη!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Είναι φτιαγμένοι με αγάπη και ταγμένοι σε καλό σκοπό , να είσαι καλά
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλή επιτυχία σ'αυτή την όμορφη προσπάθεια!!!!Οι κουμπαράδες σου είναι υπέροχοι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Υπέροχοι κουμπαράδες Μίκα μου... Το στυλ τους μου άρεσε πολύ!!!
    Εκανες καταπληκτική δουλειά!!!!
    Φιλιά πολλά!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλια σας μου δίνουν μεγάλη χαρά! Πέστε κάτι!