Δευτέρα 3 Δεκεμβρίου 2012

Το δεματάκι για το μπαζαρ του ΜΚΟ "Μείνε Δυνατός"

Καλημέρα σε όλες,
Η διάθεση μου δεν είναι και στα καλυτερα της αλλά προσπαθώ πολύ να μείνω δυνατή. Για αυτό και ετοίμασα με αγάπη το δεματάκι που έστειλα στο μπαζαρ του ΜΚΟ "Μείνε δυνατός" του οποίου τα έσοδα θα διατεθούν στην δημιουργια ενός κέντρου υποστήριξης των ανθρώπων που εμπλέκονται με τον καρκίνο. Ευχομαι μέσα απο την καρδιά μου αυτό να γίνει πραγματικότητα!

Βεβαια αν δεν είσαι συγκεντρωμένη κάνεις βλακείες. Εβαλα λοιπόν στο δεματάκι αυτό κατα λάθος τα βαζάκια που είχα πει οτι θα στείλω στους Ζωγράφους σε Δράση. Βεβαια δεν πειράζει γιατί εχω ετοιμάσει αλλα το ίδιο όμορφα αλλά τι να πω οταν το είδα ηταν πια πολύ αργα.
Τελοσπάντων η ουσια παραμένει και προχωράμε να σας δείξω τι έφτιαξα.


Αυτα τα κουτάκια τα βρήκα πεταμένα στην δουλειά μου, τα είχαν φτιάξει για ενα δείγματισμό. Τα πήρα λοιπόν, τα εντυσα με ωραία χαρτιά με decoupage, τα διακόσμησα, τα έβαψα, τους έβαλα σφραγίδες, τους έφτιαξα και ενα συρταράκι με χοντρό χαρτόνι που πάλι πήρα απο τα ρετάλια που πετάγονται στη δουλειά μου και οριστε! Συρταράκια για πολλές χρήσεις!






 Σειρά έχει ενα καδράκι που είχα κάνει παλιότερα σε καμβά με decoupage χαρτιού, κορδέλες και διακοσμητικά λουλούδια και κουμπιά.


Και τέλος τα βαζάκια που σας έχω ξαναδείξει.


Α και θέλω να αποκαταστήσω και τον κουμπαρά σπιτάκι του αδερφού μου που με μάλωσε γιατι δεν είχε τελειώσει λεει (...) οταν τον ανέβασα σε προηγούμενη ανάρτηση και σας τον ξαναδείχνω τώρα ετσι όπως στάλθηκε στην έκθεση, βαμμένο και με κορδελίτσα. Τι να πει κανεις? Αβυσσος η ψυχή του καλλιτέχνη!


Λοιπόν σας φιλώ και να είστε καλά!!

14 σχόλια:

  1. Μίκα μου είναι όλα υπέροχα, ειδικά τα συρταράκια βγήκαν εξαιρετικά... από το τίποτα!! Δημιούργησες πάλι!!! Όσο για το σπιτάκι του Γιάννη, για μένα ήταν τέλειο ήδη από την προηγούμενη φορά, που το είδαμε με τη φυσική του όψη. Και τώρα σαφώς είναι όμορφο, απλώς πιστεύω ότι θα μπορούσε να σταθεί το ίδιο άνετα και όπως ήταν πριν!! Όπως και να έχει, μπράβο και στους δυο σας! Καλό μήνα να έχετε, πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλά, τα συρταράκια σου είναι φανταστικά!!
    Τα λάτρεψα!!
    Ρομαντικά, γλυκά και στυλ vintage !!
    Το ροζουλί με το κλειδί με ξετρέλλανε!!
    Από άχρηστα υλικά της δουλειάς σου έφτιαξες αριστουργήματα !!
    Και τα βαζάκια όμορφα και ο κουμπαράς του καλλιτέχνη αδελφού σου,
    να σαι καλά, μείνε δυνατή ,
    να χεις έναν ήρεμο, γιορτινό μήνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλα τι τελεια ιδεα τα συρταρακια ειναι πολυ ομορφα!!!!Οσο για το σπιτακι του αδελφου σου ειναι εξαιρετικο!!!Μπραβο και στους δυο!!!!Να ειστε καλα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πωπω, όμορφα που είναι ! Και πολύ καλόγουστα! Μπράβο, Μίκα για την προσφορά σου! Φιλιά και καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. μου έμειναν στο μάτι τα συρταράκια...είναι υπέροχη ιδέα,και πολύ καλή κατασκευή.Και το σπιτάκι του αδερφού σου,μιλάει-))))Τα βαζάκια,κουκλίστικα-)))
    μπράβο και στους 2 σας!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μικάκι
    κι εγω εντυπωσιάστηκα με τα συρταράκια είναι πολύ ασυνήθιστα ξεχωριστά και καλόγουστα!
    Φιλάκια πολλά και καλή συνέχεια στις προετοιμασιες σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΜΙΚΑ ΜΟΥ!!!!
    ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ ΤΑ ΚΟΥΤΑΚΙΑ ΠΟΥ ΕΦΤΙΑΞΕΣ!!!!!
    ΚΑΛΑ ΕΚΑΝΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΑ ΠΕΤΑΞΕΣ!!
    ΤΟ ΣΠΙΤΑΚΙ ΤΟΥ ΑΔΕΛΦΟΥ ΣΟΥ , ΠΟΥΛΗΘΗΚΕ ΑΠΟ ΤΑ ΠΡΩΤΑ!!!!
    ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΚΑΛΑ!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα χαρεί πολύ Ρένα μου! Το εφτιαξε απο κατι πεταμένες παλέτες!

      Διαγραφή
  8. μοανδικά τα έργα σου κορίτσι μου συγχαρητήρια καλώς σε βρήκα !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μίκα μου δεν μου ανοίγει καθόλου το link που μου έστειλες για το χριστουγεννιατικο πανηγύρι θέλεις σε παρακαλώ να μου το ξαναστείλεις υποθέτω στις αναρτήσεις του φλεβάρη αλλά μπερδέυομαι σε ευχαριστώ

      Διαγραφή
    2. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
  9. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Όταν ο άνθρωπος έχει κέφι και μεράκι τι κάνει. Μπράβο σου.
    http://www.jordansound.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλια σας μου δίνουν μεγάλη χαρά! Πέστε κάτι!