Τρίτη 11 Δεκεμβρίου 2012

Εδώ τα καλά τα δέματα για τα μπαζαρ!!


Καλημέρα, καλημέρα!! Ολη μέρα!

Ετοιμάστηκαν και τα αλλα δεματάκια για τα μπαζαρ και στάλθηκαν χθες, τελευταία στιγμή το ξέρω αλλά ελπίζω να φτάσουν στην ώρα τους.
Προσπάθησα να φτιάξω κάτι μικρό για όλα τα μπαζαρ που έπεσαν στην αντίληψη μου ακόμα και για αυτά  που είδα τελευταία στιγμή, με οτι υλικά είχα σπίτι. Για όλους μας είναι δύσκολα τώρα πια αλλά σημασία έχει η κίνηση και εγω πραγματικά τα έκανα με μεγάλη χαρά όλα. Και επίσης προσπάθησα να τα μοιράσω ετσι ώστε να φτάσουν σώα και αβλαβή οπότε τα γυάλινα τα κράτησα για την Αθήνα οπως θα δείτε.

Λοιπόν ξεκινάμε με το Μπαζαρ του νηπιαγωγείου Νευροκοπίου.
Είναι παιδικά καδράκια σε καμβά με decoupage χαρτιού, βαμμένα με ακρυλικά και στολισμένα! Και 2 Χριστουγεννιάτικες καρτες για να μπουμε στο πνευμα.





Το επομενο δέμα ήταν για το Μπαζαρ στην Αρχαία Νεμέα που οργανώνει η Πένυ με άλλους συντοπίτες της για να προσφέρουν τα απαραίτητα στις οικογένεις της περιοχής που είναι σε δύσκολη κατάσταση.
Τα γνωστά συρταράκια μου που σας άρεσαν ντυμένα όμορφα για να φιλοξενήσουν ωραια πραγματάκια και ωραίες αναμνήσεις και φυσικά Χριστουγεννιάτικες καρτούλες.








Και το τελευταίο ήταν για το Μπαζαρ του 1ου Ειδικού Δημοτικού Σχολείου στον Πειραιά που φιλοξενεί παιδιά με ειδικές ανάγκες.
Τα βαζάκια μου που έγιναν με κολάζ και ντεκουπάζ, με σφραγίδες, με χρώματα, με δαντέλες και υφασμάτινα λουλούδια και 2 ακόμα καρτούλες.








Τα στέλνω λοιπόν με πολύ αγάπη και μεγαλη ικανοποίηση που μπορεσα να βοηθήσω εστω και με αυτή τη μικρή συνεισφορά στο εργο όλων αυτών των μπαζαρ. Ευχομαι να μαζευτούν όσα περισσότερα χρήματα μπορούν για να ανακουφιστεί ο πόνος οσων υποφέρουν, μικρών και μεγάλων και μπράβο στους ανθρώπους που τα οργανώνουν!

Φιλια πολλά και να είστε καλά!

20 σχόλια:

  1. Είναι όλα πανέμορφα, γεια στα χέρια σου! Μπράβο για την προσφορά σου. Οι καιροί μπορεί να είναι δύσκολοι για όλους, αλλά έστω και το τόσο δα μικρό που μπορεί να προσφέρει κάποιος με αγάπη, είναι αρκετό για να χαρίσει χαρά (στους άλλους που θα το δεχτούν, αλλά και στον ίδιο που το προσέφερε για ένα καλό σκοπό). Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι τόσο μεγάλη η ευχαρίστηση που παίρνεις όταν προσφέρεις που αξίζει τον κόπο να το κάνεις. Σε ευχαριστώ πολύ!!

      Διαγραφή
  2. ωωω..σε πολλά παζάρ συμμετέχεις!!!!Μπράβο!!!Δεν ξέρω τι να πρωτοκάνουμε για να βοηθηθούν όλοι...γίνονται όλο και πιο πολλοί-((((
    Αν μπορόυσαμε από ον κάθε Ελληνα να πάρουμε μισό €....θα ήταν υπέροχο...και να πήγαιναν τα χρήματα στα παιδάκια,αλλά δεν ξέρω τον τρόπο-(
    οι κατασκευές είναι παααααααρα πολύ όμορφες-))))
    πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτο συνειδητοποιώ και εγώ Χρυσούλα μου, οτι αυξάνονται και πραγματικά νιώθω οτι πρέπει να κάνω περισσότερα και εγώ. Και η ιδέα σου είναι καλή και ίσως εμείς οι ελληνίδες μπλογκερς να μπορούσαμε να το οργανώσουμε. Τωρα που πήραμε φόρα...!!!
      Φιλια πολλά και σε ευχαριστώ

      Διαγραφή
  3. Μπράβο, Μίκα για την προσφορά σου! Αυτό που έχει σημασία είναι η προσφορά σαν πράξη και όχι το περιέχόμενο !!
    Φιλιά και να'σαι πάντα καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό πιστευω και εγώ Πεπη μου, γιατι καμια φορα παρασυρόμαστε και λέμε "τι να στείλω μόνο αυτό"? Ναι οτι μπορεί ο καθένας! Ετσι μαζευονται τα πολλα! Φιλια

      Διαγραφή
  4. Μικακι μου το πηρα το δεμα σου ειναι πολυ ομορφα σε ευχαριστουμε!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι αλλα θα λειπω στις 21-22 και δεν θα μπορέσω να ερθω...Ευχομαι να πάνε όλα καλά!

      Διαγραφή
  5. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΜΙΚΑ ΜΟΥ!!!!!!
    ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΟΧΑ ΤΑ ΔΩΡΑΚΙΑ ΣΟΥ!!!!!
    ΜΠΡΑΒΟ ΠΟΥ ΕΦΤΙΑΞΕΣ ΟΣΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕΣ!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ ΣΕ ΣΕΝΑ ΚΑΟ ΣΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρενα μου σε ευχαριστώ πολυ! Πάντα εδώ και πάντα με τον καλό σου τον λόγο! Τα βλέπει τα χαιρετίσματα ο Γιάννης!!
      Φιλια

      Διαγραφή
  6. Είναι όλα πανέμορφα Μίκα μου και η προσφορά σου γενναιόδωρη και από καρδιάς! (Μακάρι να κατάφερνες να έστελνες και στου Καλάμου κάτι από τα τόσα όμορφα που φτιάχνεις!!! Χρειάζονται τη βοήθειά μας κι εκείνοι. Αν έχεις τη δυνατότητα να το κάνεις προλαβαίνεις!) Όπως και να'χει πάντως αξίζεις πολλά συγχαρητήρια! Φιλάκια πολλά και καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαράκι θα δώ τι μπορώ να κάνω γιατί η αλήθεια είναι οτι πια δεν έχω άλλα υλικά διαθέσιμα και δεν ξέρω αν θα προλάβω μέσα στο ΣΚ να κάνω κάτι. Σε ευχαριστώ πολύ για την ενημερωση. Μακάρι να μπορούσαμε να δώσουμε παντού. Φιλια

      Διαγραφή
  7. Γεια στα χεράκια σου κοπέλα μου.Να είσαι γερή γεμάτη υγεία να προσφέρεις πάντα αυτό που μπορείς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μπράβο σε σένα κούκλα μου που φρόντισες να στείλεις σε όλους απ' τα υπέροχα δωράκια σου!!!
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φιλία μου, σε ευχαριστώ πολύ , ενιωσα πανεμορφα φετος που εκανα αυτα τα δωράκια, ηταν η πρωτη φορα και το χάρηκα πολύ!
      Φιλια

      Διαγραφή
  9. Μπράβο σου Μίκα πολύ όμορφα όλα και πολύ όμορφη κίνηση!!!Φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαγδαληνιώ μου σε ευχαριστώ πολύ, το θεωρώ υποχρεώση μου να βοηθήσω εφόσον μπορώ...

      Διαγραφή
  10. Μίκα μου ,η γ κλήρωση του χριστουγεννιατικου πανηγυριού του Stars and icicles τελείωσε , πέρασε να πάρεις το βραβειάκι συμμετοχής και αν θες μου στέλνεις την διεύθυνση σου στο katitimou@gmail.com για να σου στέιλω ένα συμβολικό δωράκι σε ευχαριστώ καλή μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλια σας μου δίνουν μεγάλη χαρά! Πέστε κάτι!